WITAM

NAZYWAM SIĘ EWA
WITAM WSZYSTKICH ODWIEDZAJĄCYCH ! BĘDZIE MI BARDZO MIŁO JEŻELI ZNAJDZIE SIĘ KTOŚ KOMU PODOBAJĄ SIĘ MOJE WYTWORY I POZOSTAWI JAKIŚ ŚLAD SWEJ OBECNOŚCI ...

wtorek, 1 października 2013

Z innej beczki

.
Zmiana łańcucha na czas
 przecinka drzewa- liczył się czas i precyzja
 konkurencja polegająca na przecięciu drzewa tak aby nie przeciąć lezącej pod nim deski , która dodatkowo zasypana była trociną
 chwila relaksu młodszego
 Tatuś przecinał drzewo , to i synuś też
 Dla starszego nie udało się wygrać pilarki , ale młodszy zdobył , wiec fakt faktem  1 do domu została przywieziona
1 PAŹDZIERNIKA były imieninki Danusihttp://babusiowerobtki.blogspot.com/
taka karteczka poleciała
Jeszcze raz wszystkiego dobrego Danusiu
Do zobaczenia niebawem Ewa

3 komentarze:

  1. łaaaał , szalenie męskie zajęcie
    Gratulacje ! ... jaka wspaniała wygrana !
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawka :)
    A karteczki śliczne i cała reszta , dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
miodusy dworaki, podlaskie, Poland
Kochajaca żona i matka czwórki dzieci,w wolnych chwilach zajmuję się robótkami ręcznymi. Moją pasją jest szydełkowanie,jednak ostatnio pochłonęło mnie szycie zabawek dla mego synka Oskarka.Uwielbiam też haft krzyżykowy